Aktualności

Fakty powiatowe facebook Youtube
Środa, 01 grudnia 2021 roku

Nabór na stanowisko ds. zarządzania drogami


Starostwo Powiatowe poszukuje kandydata na stanowisko urzędnicze ds. zarządzania drogami w referacie ds. dróg w Wydziale Komunikacji i Dróg. Przyszły urzędnik powinien posiadać wykształcenie wyższe oraz umiejętność obsługi komputera (WORD, EXCEL). Nabór trwa do 10 grudnia 2021 r.

Od przyszłego urzędnika wymaga się obywatelstwa polskiego, nieposzlakowanej opinii oraz zdolności do czynności prawnych. Kandydat musi posiadać wykształcenie wyższe oraz umiejętność obsługi komputera (WORD, EXCEL). Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe magisterskie oraz roczny staż pracy w administracji publicznej.

Ofertę wraz z załączonymi dokumentami należy przesłać pocztą lub złożyć w siedzibie Starostwa (ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń, biuro nr 20) 
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 grudnia 2021 r. (decyduje data wpływu) lub wrzucić do skrzynki znajdującej się przed drzwiami wejściowymi do budynku urzędu. Koperty powinny posiadać dopisek: ,,Oferta na stanowisko ds. zarządzania drogami  w Wydziale Komunikacji i Dróg”

Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie urzędu oraz z Biuletynie Informacji Publicznej.

Link dostępny tutaj.


Opracowanie: Starostwo Powiatowe w Gostyniu


 

Strona powiat.gostyn.pl
korzysta z plików cookies